FAQ
Financie
Marketing
Partner Hub
Prijímanie objednávok
Správa menu

Go To:

January 22, 2025

Často kladené otázky

January 22, 2025

Objavte Orderpad – nový softvér pre prijímanie objednávok (partneri s vlastným doručením)

January 22, 2025

Objavte Orderpad – nový softvér pre prijímanie objednávok (partneri s Bistro.sk doručením)

January 22, 2025

Zmeny vo fakturačných a výplatných procesoch

January 22, 2025

Správa menu – Vytvorte si zmeny sami v menu len za pár minút

January 22, 2025

Denné menu – Ako ho nastaviť v Partner Hub

January 22, 2025

Zmeny v procese vrátenia peňazí

January 22, 2025

Vernostný program: získajte verných zákazníkov, ktorí sa budú pravidelne vracať

January 22, 2025

Partner Hub – nový administračný systém

Aby sme v budúcnosti mohli svojim zákazníkom a partnerom poskytovať ešte kvalitnejšie služby, neustále sa snažíme zlepšovať naše systémy.
V rámci tejto aktualizácie bude starý administračný systém nahradený novou platformou Partner Hub.

Prihlasovacie údaje

Kategórie

FAQ

V nasledujúcom blogu nájdete prehľad odpovedí na často kladené otázky, ktoré sa plánovaných zmien týkajú.

Financie

Zmeny vo fakturačných a výplatných procesoch. Zmeny v procese vrátenia peňazí.

Marketing

Všetky samoobslužné marketingové nástroje nájdete v Partner Hub v sekcii Marketing.

Partner Hub

Partner Hub – nový administračný systém.

Prijímanie objednávok

Predstavujeme vám softvér Orderpad, ktorý nahradí váš starý softvér Bistro Printer App na tlačiarni.