Všeobecné obchodné podmienky pre zákazníkov Bistro.sk

1. Tieto všeobecné obchodné podmienky vzťahujúce sa na donáškovú službu Bistro.sk využívanú zákazníkmi, vydáva spoločnosť Bistro.sk, s. r. o., so sídlom Bottova 2A, 811 09 Bratislava – mestská časť Ružinov, IČO: 51 251 761, DIČ: 2120650609, IČ DPH: SK2120650609, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava III, Oddiel: Sro, Vložka číslo 167919/B, majú platnosť od 04. 02. 2025.

2. Spoločnosť Bistro.sk, s. r. o. prevádzkuje platformu, prostredníctvom ktorej si zákazníci môžu vyhľadávať a objednávať online produkty od prevádzok s doručovacou službou zverejnenou na tejto platforme.

3. Tieto Všeobecné obchodné podmienky pre zákazníkov Bistro.sk sa vzťahujú na vzťahy medzi spoločnosťou Bistro.sk, s. r. o. a zákazníkmi. Nevzťahujú sa na prevádzky (vrátane reštaurácií a obchodov), ktoré sa riadia všeobecnými obchodnými podmienkami pre reštaurácie a obchodné prevádzky (ďalej „Partneri“).

Článok I

Definícia pojmov

Produkt s vekovým obmedzením je akýkoľvek produkt, na ktorý sa vzťahuje minimálny zákonný vek vrátane, ale nielen, alkoholických produktov.

Zmluva je zmluva medzi zákazníkom a prevádzkou týkajúca sa objednávky a doručenia alebo osobného odberu objednávky zo strany zákazníka.

Bistro.sk je spoločnosť s ručením obmedzeným, Bistro.sk, s. r. o., ktorá koná v mene seba a akéhokoľvek právnického subjektu alebo osoby, ktorá kontroluje, je kontrolovaná alebo je pod spoločnou kontrolou, priamo alebo nepriamo, spoločnosťou Takeaway.com Group B.V.

Prevádzka je reštaurácia alebo obchod uvedená na platforme Bistro.sk, ktorá sprístupňuje, predáva, pripravuje, balí, vyberá a/alebo podáva produkty a súvisiace položky a používa platformu na uzavretie zmluvy a platbu, ktorá zo zmluvy vyplýva, a s ktorou spoločnosť Bistro.sk uzavrela zmluvu, na základe ktorej koná ako jej zástupca pri uzatváraní kúpnej zmluvy.

Informácie o prevádzke sú informácie o reštaurácii alebo obchode, ktoré zahŕňajú okrem iného obchodníka a jeho kontaktné údaje, produkty a služby dostupné v rámci jeho ponuky (napríklad alergény, výživové informácie a zložky produktov), ceny jednotlivých produktov a služieb (vrátane DPH), logo spoločnosti, grafiku, doručovaciu oblasť (vrátane poštových smerovacích čísiel), náklady na doručenie a minimálne objednávky a ďalšie informácie o prevádzke.

Zákazník je fyzická osoba, ktorá dosiahla vek 16 rokov, alebo právnická osoba, ktorá využíva platformu a/alebo zadáva objednávku prostredníctvom platformy Bistro.sk.

Ponuka je sortiment produktov a služieb, ktorý ponúka prevádzka a ktorý si môže zákazník objednať prostredníctvom platformy Bistro.sk.

Objednávka je objednávka zadaná zákazníkom prevádzke prostredníctvom platformy v súvislosti s vybranou ponukou.

Platforma je webová stránka, aplikácia a ďalšie zariadenia a nástroje spoločnosti Bistro.sk a jej pridružených spoločností a obchodných partnerov, na ktorých sú služby poskytované.

Služba je komerčná služba a/alebo činnosť, ktoré je ponúkaná zákazníkovi spoločnosťou Bistro.sk vrátane zverejnenia ponuky, facilitácie uzatvárania zmlúv a prenosu objednávok príslušnej prevádzky.

Tringelt je dobrovoľná suma zaplatená zo strany zákazníka, určená pre kuriéra doručujúceho objednávku.

Užívateľský obsah je akýkoľvek materiál okrem osobných údajov, ktorý je odoslaný, zverejnený alebo nahraný používateľom (vrátane zákazníkov) na tejto platforme (vrátane, ale nie len, akejkoľvek spätnej väzby vo forme hodnotení, komentárov a/alebo recenzií na platforme (ďalej „recenzie“)), a ktorý sa považuje za nedôverný.

Článok II

Identita spoločnosti Bistro.sk

1. Spoločnosť Bistro.sk, s. r. o. pôsobiaca pod názvom „Bistro.sk“: Adresa sídla: Bottova 2A, 811 09, Bratislava – mestská časť Ružinov, Slovenská republika; IČO: 51 251 761, IČ DPH: SK2120650609, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava III, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 167919/B. Elektronický kontakt: https://www.bistro.sk/zakaznicka-podpora/kontakt. Kompetentným dozorným orgánom pre služby poskytované spoločnosťou Bistro.sk je Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Prievozská 32, P. O. Box 5, 820 07 Bratislava 27.

Článok III

Právny rámec

1. Platforma Bistro.sk umožňuje zákazníkovi objednať produkty a jedlá od prevádzok a dohodnúť doručenie objednávok na miesto doručenia.

2. Tieto všeobecné obchodné podmienky pre zákazníkov sa vzťahujú len na uvedenú službu. Bistro.sk nezodpovedá za ponuku prevádzok. V prípade potreby sa k ponuke vzťahujú všeobecné obchodné podmienky pre partnerov.

3. Pri predaji produktov prostredníctvom platformy Bistro.sk sa uzatvára zmluva o predaji medzi zákazníkom a prevádzkou. Pre doručenie objednávky zákazník uzavrie zmluvu o doručení priamo s doručovateľskou spoločnosťou. Zmluva o predaji a doručení je považovaná za uzavretú od okamihu potvrdenia objednávky na platforme Bistro.sk. Zákazník je viazaný objednávkou a nemá nárok na vrátenie peňazí s výnimkou prípadu zrušenia povoleného v súlade s týmito všeobecnými podmienkami.

Článok IV

Zmena týchto podmienok

1. Bistro.sk môže zmeniť tieto všeobecné obchodné podmienky pre zákazníkov, avšak v prípade akejkoľvek významnej zmeny bude Bistro.sk informovať zákazníka o týchto zmenách vopred, pokiaľ sa tieto zmeny nevzťahujú na platné právne predpisy.

2. Ak zákazník tieto zmeny neakceptuje, nemal by platformu Bistro.sk používať.

3. Upozorňujeme, že pokračovanie v používaní platformy Bistro.sk zo strany zákazníka po dátume účinnosti navrhovaných zmien bude považované za jeho akceptáciu revidovaných všeobecných obchodných podmienok pre zákazníkov.

4. Prevádzkovateľ platformy Bistro.sk má právo kedykoľvek obmedziť alebo úplne zablokovať prístup používateľa na Bistro.sk, ak jeho správanie porušuje podmienky používania Bistro.sk alebo všeobecne záväzné právne predpisy.

Článok V

Ponuka produktov prostredníctvom platformy Bistro.sk

1. Bistro.sk zverejňuje ponuku v mene príslušnej prevádzky, v súlade s informáciami o prevádzke, ktoré prevádzka poskytla. Bistro.sk nezodpovedá za obsah ponuky ani informácie o prevádzke na platforme. Aby sa zabránilo nejasnostiam, platí, že všetky sťažnosti týkajúce sa produktov zahrnutých v objednávke vrátane, ale nie len, žiadostí o vrátenie peňazí, je potrebné adresovať priamo prevádzke. Prevádzka môže používať prísady a aditíva v jedlách a nápojoch, ktoré môžu spôsobiť alergie a intolerancie. Zákazník má právo dostať jedlá, nápoje a produkty, ktoré vyhovujú ich popisu uvedenému na platforme Bistro.sk a akýmkoľvek konkrétnym požiadavkám (pokiaľ sú dohodnuté). V prípade pochybností týkajúcich sa alergií, ktoré môže mať zákazník voči akýmkoľvek jedlám, má zákazník kontaktovať prevádzku k ďalším informáciám. Ak ponuka zahŕňa položku s obmedzením veku, zákazník sa jej objednaním zaručuje, že dosiahol minimálny zákonný vek na prijatie takejto objednávky, a akceptuje, že môže byť požiadaný o overenie svojho veku pred doručením objednávky (pozri článok VI bod 8 pre ďalšie podrobnosti).

2. Bistro.sk zobrazuje všetky informácie o prevádzke tak, aby bolo zákazníkovi jasné, aké sú jeho práva a povinnosti po uzatvorení zmluvy.

3. Bistro.sk nenesie žiadnu zodpovednosť za dostupnosť platformy.

Článok VI

Zmluva o objednaní doručenia prostredníctvom platformy Bistro.sk

1. Zmluva nadobúda účinnosť okamihom, keď zákazník dokončí objednávku kliknutím na tlačidlo „Objednať a zaplatiť“ počas procesu zadávania objednávky cez platformu Bistro.sk.

2. Po prijatí objednávky Bistro.sk elektronicky potvrdí objednávku zákazníkovi.

3. Ak zákazník predtým nebol prihlásený alebo si na platforme nevytvoril účet, môže mať možnosť pokračovať v objednávke ako hosť. Dokončením objednávky ako hosť zákazník súhlasí, že Bistro.sk vytvorí dočasný účet hosťa, ktorý bude, pokiaľ nie je v týchto všeobecných obchodných podmienkach uvedené inak, prístupný iba (a) zo zariadenia, ktoré zákazník použil na zadanie objednávky, a (b) po dobu až dvanástich mesiacov odo dňa zadania objednávky. Prístup zákazníka k jeho dočasnému účtu hosťa vyprší k „Dátumu expirácie“, ktorý bude najskôr z nasledujúcich dátumov: (i) dátum, ktorý je šesť mesiacov po dátume, kedy zákazník naposledy pristúpil k dočasnému účtu hosťa; (ii) dátum, ktorý je dvanásť mesiacov po dátume, kedy bol dočasný účet hosťa vytvorený; alebo (iii) dátum, keď zákazník odhlási svoj dočasný účet hosťa, alebo vymaže cache (vyrovnávaciu pamäť) v zariadení, ktoré použil pri vytváraní dočasného účtu hosťa.

4. Zmluva môže byť splnená prevádzkou iba v prípade, že zákazník pri zadávaní objednávky poskytne správne a úplné kontaktné a adresné údaje. V prípade objednávky na osobný odber nie je adresa požadovaná. Zákazník má povinnosť okamžite oznámiť Bistro.sk alebo prevádzke akékoľvek nepresnosti v poskytnutých platobných údajoch.

5. Po potvrdení objednávky musí byť zákazník dostupný telefonicky alebo e-mailom (ako je uvedené pri zadávaní objednávky) pre komunikáciu s prevádzkou aj s platformou Bistro.sk v súvislosti s informáciami o stave jeho objednávky.

6. Ak sa zákazník rozhodne pre doručenie objednávky, musí byť prítomný na doručovacej adrese, ktorú uviedol, aby prevzal položky z objednávky. Ak zákazník nie je prítomný na doručovacej adrese v čase, keď je objednávka doručená, a objednávka je doručovaná Bistro.sk (nie prevádzkou), Bistro.sk urobí primerané kroky na kontaktovanie zákazníka s cieľom zistiť, kde nechať objednávku. Ak sa Bistro.sk nepodarí kontaktovať zákazníka, môže byť objednávka nechaná na primeranom mieste vonku, blízko doručovacej adresy, čím sa objednávka považuje za doručenú. Bistro.sk nebude zodpovedné za objednávku (vrátane kvality alebo bezpečnosti obsahu objednávky, keď si ju zákazník nájde) po jej doručení. Upozorňujeme, že ak objednávku doručuje prevádzka samotná, namiesto využitia doručovacích služieb Bistro.sk, prevádzka rozhodne, či objednávku nechá vonku, ak zákazník nie je prítomný na doručovacej adrese.

7. Ak prevádzka, u ktorej zákazník zadal objednávku, využíva doručovacie služby poskytované Bistro.sk, Bistro.sk môže zákazníkovi účtovať rôzne poplatky vrátane, ale nie výlučne, poplatku za doručenie a/alebo poplatku za službu. Poplatky za doručenie a poplatky za službu sa môžu líšiť v závislosti od viacerých faktorov, ako je lokalita, vybraná prevádzka a hodnota položiek v objednávke. Tieto náklady budú vždy zobrazené na platforme pred zadaním objednávky. Doklad o účtovaných poplatkoch vrátane poplatku za doručenie a poplatku za službu (ak sa vzťahujú), si môže zákazník vyžiadať u Bistro.sk.

8. Ak si zákazník vyberie možnosť osobného odberu a objednávku si vyzdvihne, musí byť prítomný v zvolenom čase na mieste vyzdvihnutia svojej objednávky (prevádzka), ktoré je uvedené v potvrdení objednávky, e-maile, textovej správe alebo na webovej stránke Bistro.sk.

9. Pri zadávaní objednávky a pri doručovaní alebo osobnom odbere objednávok obsahujúcich výrobky s obmedzeným predajom na základe veku bude Bistro.sk a prevádzka v súlade s platnými zákonmi a predpismi požadovať od zákazníka predloženie identifikačných dokladov. Ak zákazník nemôže dostatočne preukázať svoju totožnosť alebo nespĺňa minimálne vekové požiadavky, výrobky s obmedzeným predajom mu nebudú doručené a Bistro.sk aj prevádzka môžu odmietnuť doručiť celú objednávku. Ak výrobky s obmedzeným predajom nebudú doručené v súlade s týmto bodom, môže byť zákazníkovi účtovaný poplatok za zrušenie, ktorý bude tvoriť aspoň hodnotu výrobkov s obmedzeným predajom z príslušnej objednávky.

10. Bistro.sk nezodpovedá za plnenie zmluvy.

11. Po zadaní objednávky môže zákazník podľa vlastného uváženia rozhodnúť o poskytnutí tringeltu pre kuriéra prostredníctvom dostupných online platobných metód. Poskytnutie tringeltu nemusí byť k dispozícii pri objednávkach na osobný odber.

12. Tringelt je určený pre kuriérov a nemôže byť považovaný za poplatok za služby Bistro.sk. Bistro.sk figuruje ako sprostredkovateľ a správca týchto tringeltov.

13. Bistro.sk prevedie tringelt kuriérom v prípade, že sú priamo angažovaní prostredníctvom Bistro.sk. Ak kuriér nie je angažovaný prostredníctvom Bistro.sk, ale priamo prevádzkou, Bistro.sk prevedie tringelt prevádzke a zaväzuje prevádzku, aby tringelt vyplatila kuriérovi. Bistro.sk nemôže zaručiť ani byť zodpovedné za prevod tringeltu z prevádzky kuriérovi.

14. Po potvrdení poskytnutia tringeltu zákazníkom tringelt nemožno vrátiť ani refundovať.

Článok VII

Zrušenie zmluvy a objednávky doručenia

1. Zákazník, spotrebiteľ, môže mať určité práva určené zákonom pri objednávaní produktov cez platformu Bistro.sk. Bez toho, aby bol dotknutý tento právny rámec (ktorý, ak je to relevantné, nebude ovplyvnený), zákazník nemôže zrušiť zmluvu, ak sú v objednávke položky podliehajúce skaze, ktoré boli individuálne prispôsobené zákazníkovi, pretože tie nie sú vhodné na vrátenie z dôvodu hygienických alebo zdravotných dôvodov, alebo ak bol tovar neoddeliteľne zmiešaný s inými tovarom po doručení. Zákazník nemôže zrušiť objednávku cez Bistro.sk. Zrušenie objednávky u prevádzky je možné len vtedy, ak prevádzka vyslovene uvedie, že zrušenie objednávky zo strany zákazníka je možné.

2. Prevádzka má právo zrušiť objednávku, napríklad ak ponuka už nie je dostupná, ak zákazník poskytol nesprávne alebo nefunkčné telefónne číslo alebo iné kontaktné údaje, alebo v prípade nepredvídateľných okolností.

3. Ak zákazník zadá chybnú alebo nepravdivú objednávku (napríklad poskytnutím nesprávnych kontaktných údajov, nezaplatením alebo neprítomnosťou na mieste doručenia alebo osobného odberu), alebo ak inak nesplní svoje povinnosti podľa zmluvy, Bistro.sk má právo odmietnuť akékoľvek budúce objednávky od tohto zákazníka.

4. Bistro.sk má právo odmietnuť objednávky a zrušiť zmluvy v mene prevádzky, ak existuje oprávnená pochybnosť o správnosti alebo pravdivosti objednávky, alebo kontaktných údajov. Ak zákazník zadá objednávky, ktoré sa javia ako nepravdivé alebo podvodné, Bistro.sk môže túto skutočnosť nahlásiť polícii.

Článok VIII

Udeľovanie licencie, práva duševného vlastníctva a spracovanie údajov

1. Akýkoľvek materiál, okrem osobných údajov, ktorý je odoslaný, zverejnený alebo nahraný používateľom (vrátane zákazníkov) na tejto platforme (vrátane, ale nie výlučne, akejkoľvek spätnej väzby vo forme hodnotení, komentárov a/alebo recenzií na platforme Bistro.sk (ďalej „Recenzie“), je považovaný za nekomerčný (ďalej „Užívateľský obsah“).

2. Tým, že zverejníte, nahráte alebo odošlete akýkoľvek užívateľský obsah, ako zákazník, vyhlasujete a zaručujete, že vlastníte alebo inak kontrolujete všetky práva k užívateľskému obsahu a že ste výlučne zodpovedný za tento obsah. Súhlasíte, že Bistro.sk a akákoľvek osoba, ktorú Bistro.sk určí, bude mať právo kopírovať, zverejniť, šíriť, začleniť a inak používať akýkoľvek užívateľský obsah a všetky dáta, obrázky, zvuky, texty a iné veci, ktoré sú v ňom obsiahnuté na akékoľvek komerčné alebo nekomerčné účely.

3. Zákazník má zakázané zverejniť, nahrať alebo preniesť na platformu alebo z platformy Bistro.sk akýkoľvek užívateľský obsah (vrátane recenzií), ktorý: (a) porušuje akýkoľvek miestny, národný alebo medzinárodný zákon; (b) je nezákonný alebo klamlivý; (c) predstavuje neoprávnenú reklamu; (d) obsahuje vírusy alebo akékoľvek iné škodlivé programy; (e) obsahuje urážlivý, obscénny alebo nevhodný materiál; (f) podporuje násilie alebo diskrimináciu; (g) porušuje práva duševného vlastníctva iných osôb; (h) je v rozpore s akoukoľvek právnou povinnosťou voči tretím stranám (napríklad dôvernosti); (i) podporuje nezákonné činnosti alebo porušuje práva na súkromie tretích strán; (j) vytvára dojem, že pochádza od prevádzkovateľa platformy Bistro.sk; (k) používa sa na napodobňovanie iných alebo na klamanie o blízkom vzťahu (napríklad rodičovstvo) s inou osobou; (l) porušuje zásady Bistro.sk, vrátane, ale nie obmedzene, zásady moderovania recenzií dostupnej na našej Zákazníckej podpore.

4. Zákazník je zodpovedný za zabezpečenie toho, aby jeho užívateľský obsah bol v súlade s pravidlami Bistro.sk a týmito všeobecnými podmienkami. Bistro.sk používa kombináciu zákazníckych recenzií a algoritmického rozhodovania na kontrolu súladu užívateľského obsahu s týmito podmienkami a Bistro.sk si vyhradzuje právo moderovať (čo môže zahŕňať odstránenie) akéhokoľvek obsahu, ktorý Bistro.sk považuje za porušujúci svoje zásady, tieto všeobecné podmienky alebo platné právo. Zoznam v článku VIII ods. 3 nie je konečný a Bistro.sk môže spravovať užívateľský obsah, ktorý je inak neprijateľný alebo môže vystaviť Bistro.sk alebo akúkoľvek inú tretiu stranu nebezpečenstvu alebo zodpovednosti akejkoľvek povahy alebo z akéhokoľvek iného dôvodu.

5. Nahlasovanie a odstránenie obsahu: Zákazník má právo nahlásiť akýkoľvek obsah, ktorý považuje za porušujúci zásady Bistro.sk alebo tieto všeobecné podmienky. Bistro.sk bude skúmať všetok nahlásený obsah a prijme primerané opatrenia, čo môže zahŕňať odstránenie obsahu alebo pozastavenie činnosti používateľa na platforme, ktorý zverejnil, preniesol alebo nahral tento obsah.

6. Viac informácií o pravidlách Bistro.sk a opatreniach týkajúcich sa spravovania obsahu je dostupných na našej Zákazníckej podpore. Tento článok tiež vysvetľuje, ako nahlásiť obsah na platforme alebo odvolať rozhodnutie o spravovaní (čo môže zahŕňať aj rozhodnutie Bistro.sk nezasiahnuť), ako Bistro.sk spravuje tieto žiadosti a ako sa zaoberá zneužívaním súvisiacich procesov používateľmi.

7. Použitie užívateľského obsahu: Užívateľský obsah obsiahnutý na platforme Bistro.sk je určený len na informačné účely a nepredstavuje odporúčanie Bistro.sk. Recenzie a iný užívateľský obsah odrážajú názory zákazníkov, ktorí objednávali cez platformu, alebo iných tretích strán a akékoľvek vyjadrenia, rady alebo názory týchto osôb sú ich vlastné. V súlade s tým, v maximálnom rozsahu povolenom zákonom, Bistro.sk nenesie žiadnu zodpovednosť alebo záruku voči akejkoľvek osobe v súvislosti s akýmikoľvek recenziami alebo iným užívateľským obsahom vrátane, bez obmedzenia, chýb, ohovárania, obscénnosti, opomenutí alebo nepravdivých informácií, ktoré sa môžu v takomto obsahu vyskytnúť.

8. Spolupráca s orgánmi činnými v trestnom konaní: Bistro.sk bude spolupracovať s orgánmi činnými v trestnom konaní pri vyšetrovaní nezákonného obsahu. To môže zahŕňať poskytnutie informácií o zákazníkoch alebo iných používateľoch, ktorí zverejnili, nahrali alebo inak preniesli nezákonný obsah alebo obsah porušujúci tieto všeobecné podmienky Bistro.sk.

9. Zodpovednosť zákazníka za užívateľský obsah: Bistro.sk nenesie zodpovednosť za obsah, ktorý nahrávajú používatelia (vrátane zákazníkov). Bistro.sk neschvaľuje ani nepodporuje žiadny užívateľský obsah. Zákazník súhlasí s tým, že odškodní Bistro.sk za akúkoľvek stratu, škodu alebo nárok (a všetky súvisiace náklady), ktoré vznikli platforme Bistro.sk alebo ktoré boli proti nej uplatnené prevádzkou alebo inou treťou stranou a ktoré vznikli v dôsledku alebo v súvislosti s akýmkoľvek užívateľským obsahom poskytnutým v rozpore s akýmikoľvek vyhláseniami, zárukami, záväzkami alebo obmedzeniami uvedenými v tomto článku.

Článok IX

Systémy odporúčaní

1. Na platforme spoločnosť Bistro.sk využíva systémy odporúčaní na zobrazovanie informácií, ktoré pomáhajú zákazníkom objavovať relevantných partnerov a ponuky. Podrobnejšie informácie o systémoch odporúčaní, ktoré spoločnosť Bistro.sk využíva, a o spôsobe ich fungovania sú dostupné na Zákazníckej podpore, tu.

Článok X

Platby a fakturácia

1. V okamihu, keď je zmluva uzatvorená v súlade s ustanoveniami článku VI ods. 1 týchto všeobecných podmienok pre zákazníkov, je zákazník povinný zaplatiť prevádzke za objednávku. Zákazník môže túto platobnú povinnosť splniť použitím online platobnej metódy prostredníctvom platformy alebo platbou v hotovosti kuriérovi alebo priamo prevádzke na mieste v prípade osobného odberu.

2. S výnimkou ustanovení týchto všeobecných podmienok pre zákazníkov, (čiastočné) vrátenie online platby bude možné iba v prípade, že objednávka nemôže byť doručená (v celosti). Vrátenie platby bude vždy uskutočnené na rovnaký účet, z ktorého bola platba vykonaná. V závislosti od použitej platobnej metódy môže spracovanie vrátenia trvať maximálne 10 pracovných dní.

3. Prevádzka oprávnila Bistro.sk na prijímanie online platieb od zákazníka v mene prevádzky.

Článok XI

Sťažnosti a reklamácie

1. Reklamácie zákazníka týkajúce sa ponuky, objednávky alebo plnenia dohody je nutné adresovať priamo prevádzke. Výhradnú zodpovednosť za ponuku prevádzky a plnenie zmluvy nesie prevádzka. Bistro.sk tu môže prevziať úlohu sprostredkovateľa.

2. Ak má zákazník sťažnosť týkajúcu sa služby, sťažnosť je potrebné oznámiť prostredníctvom kontaktného formulára, e-mailom alebo poštou na Zákaznícku podporu Bistro.sk alebo na kontaktnú adresu uvedenú v článku II týchto všeobecných podmienok pre zákazníkov.

3. Po prijatí sťažnosti na ňu Bistro.sk odpovie čo najskôr (najneskôr do jedného týždňa aj s potvrdením o prijatí). Bistro.sk sa snaží sťažnosť vyriešiť čo najskôr (najneskôr do dvoch týždňov).

4. Sťažnosti, ako sú popísané v odsekoch 1 a 2 tohto článku, musia byť podané bez zbytočného odkladu, ihneď po tom, ako zákazník zistí nedostatky, musia byť úplne a jasne popísané a podané príslušnej prevádzke (odsek 1) alebo Bistro.sk (odsek 2).

5. Európska komisia spravuje platformu ODR (Online Dispute Resolution). Túto platformu nájdete na adrese http://ec.europa.eu/odr. Bistro.sk výslovne vylučuje použitie akéhokoľvek alternatívneho riešenia sporov uvedeného v smernici 2013/11/EÚ. E-mailová adresa Bistro.sk je: [email protected].

Článok XII

Súhlas so zasielaním newslettera

1. Pri zadaní objednávky môže zákazník tiež súhlasiť so zasielaním newslettera. Zákazník sa môže z odoberania newslettera odhlásiť prostredníctvom stránky nastavenia notifikácií alebo kontaktovaním Zákazníckej podpory prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v časti „Identita spoločnosti Bistro.sk“ v článku II týchto všeobecných obchodných podmienok pre zákazníkov.

Článok XIII

Kontrola a oprava uložených osobných údajov

1. Bistro.sk spracováva osobné údaje týkajúce sa zákazníka. Spracovanie osobných údajov podlieha vyhláseniu o ochrane osobných údajov, ktoré nájdete na: https://www.bistro.sk/privacy-policy/.

Vytlačte alebo uložte do PDF