Nahlasovanie obsahu na Bistro.sk

Nahlasovanie obsahu na Bistro.sk

Nahlásenie nelegálneho obsahu napomáha k tomu, aby Bistro.sk bolo bezpečnejšie a dôveryhodnejšie miesto pre každého.

Ak na Bistro.sk narazíš na akýkoľvek podozrivý obsah, daj nám vedieť a prešetríme ho.

Čo môžem nahlásiť?

Pri nahlasovaní veci postupuj takto:

  • Prejdi na položku či obsah.
  • Vyber Nahlásiť alebo Nahlásiť právny problém.
  • Na nahlásenie obsahu nemusíš byť prihlásený/á do svojho Bistro.sk účtu.

Môžeš nahlásiť akýkoľvek obsah v našej aplikácii či na webovej stránke, ktorý ťa z právneho hľadiska znepokojuje.

Môžu to byť detaily produktu, príslušný obsah, alebo akým spôsobom je zobrazený.

Prečo niečo nahlasovať?

Lebo máš pocit, že je nejaký obsah alebo produkt na Bistro.sk nepresný alebo nelegálny. Napríklad sa ti do pozornosti dostali nesprávne podrobnosti o ponuke či podozrivá recenzia.

Môžem nahlásiť problém s objednávkou či doručením?

V takomto prípade nás radšej kontaktuj cez stránky pomoci s objednávkou. Tím našej Zákazníckej podpory ti veľmi rád pomôže.

Čo sa stane, keď niečo nahlásim?

Nahlásený obsah alebo produkt si pozrie náš príslušný tím. Preverí, či je legálny a či je v súlade s našimi pravidlami.

V prípade, že nie je, podnikneme ďalšie kroky, ako napríklad odstránenie produktu či obsahu z Bistro.sk.

Ubezpečujeme ťa, že v prípade posunu vo veci alebo potreby ďalších informácií ťa budeme kontaktovať e-mailom.

Čo ak nesúhlasím s rozhodnutím?

Máš šesť mesiacov na to, aby si sa voči nášmu rozhodnutiu odvolal/a. Môžeš tak spraviť v odpovedi na náš e-mail s pôvodným rozhodnutím, pričom nám povieš aj to, prečo nesúhlasíš, a pridáš ďalšie podrobnosti, ktoré by mohli zmeniť naše rozhodnutie.

Odvolať sa môžeš aj inými spôsobmi. Napríklad osvedčenými mimosúdnymi cestami alebo miestnymi súdmi.

Bol tento článok nápomocný?