Zoznam reštaurácií a obchodov

Ako Bistro.sk zvýrazňuje a hodnotí podniky či položky vo svojej aplikácii, na webovej stránke a vo výsledkoch môjho vyhľadávania?

Keď sa rozhodujeme, ktoré reštaurácie, obchody, podniky a položky zvýrazniť, využívame niekoľko rôznych kritérií.

Robíme to preto, aby sme ti uľahčili vyhľadávanie miest a položiek, ktoré ti v minulosti chutili, a tiež, aby sme ti ukázali nové podniky a položky, ktoré by sa ti podľa nás mohli páčiť.

Robíme to napríklad využívaním údajov z histórie tvojich objednávok, ktorú získavame z tvojho účtu alebo súborov cookies (ak si súhlasil/a s ich použitím). Tiež vieme o podnikoch a položkách, ktoré by sa ti mohli páčiť, na základe údajov od podnikov na Bistro.sk či nášho vlastného výskumu. Podnikom tiež ponúkame možnosť zaplatiť si reklamu na Bistro.sk.

Na uvítacích stránkach našich aplikácií či webových stránok občas poukážeme na konkrétne podniky. Robíme to preto, aby sme ti pomohli nájsť podniky a položky, ktoré by ťa mohli zaujímať v prípade objednania niečoho dobrého z minulosti, alebo objavenia niečoho nového. Robíme tak na základe:

  • Aký druh jedla či položiek predávajú.
  • Časti dňa.
  • Popularity rôznych druhov kuchýň a obchodov v tvojom regióne.
  • Histórie tvojich objednávok.
  • Hodnotenia a výkonu podniku.
  • Času a oblasti doručovania podniku.
  • Strategického partnerstva medzi nami a podnikmi.

Pri hodnotení výsledkov tvojho vyhľadávania zoraďujeme reštaurácie a obchody tak, aby si našiel/a miesta, ktoré sa ti páčili v minulosti a zároveň objavil/a tie nové. Zohľadňujeme nasledujúce kritéria:

  • Či podnik platí za reklamu Bistro.sk a získal tak vyššie hodnotenie.
  • Históriu tvojich objednávok, ako sú tvoje obľúbené kuchyne či položky alebo podniky, z ktorých si si objednával/a.
  • Časti dňa.
  • Otváracie hodiny podniku.
  • Či je podnik na Bistro.sk nový.
  • Vyťaženosť podniku.

O tom, ako zobrazujeme a organizujeme podniky v našich aplikáciách a na našich webových stránkach, sa dočítaš viac vo výsledkoch vyhľadávania.

Zvykneme tiež poukazovať na konkrétne jedlá alebo položky z ponúk reštaurácií či obchodov. Snažíme sa zobrazovať ti relevantné jedlá a položky na základe tvojej histórie objednávania, ale niekedy nám značky zaplatia, aby sme urobili reklamu ich produktom. Pri rozhodovaní sa, čo vyzdvihneme, sa opierame o tieto kritériá:

  • Popularita položky.
  • Či má položka vizuál.
  • O aký druh položky ide.
  • Cena položky.
  • Časť dňa.

Keď ti ukazujeme ďalšie položky pri platení, vyberáme ich podľa:

  • Ako veľmi sa podobajú na položky, ktoré si objednávaš, alebo ako dobre ich dopĺňajú.
  • Akejkoľvek platenej reklamy, ktorú má značka dohodnutú s Bistro.sk, aby sme predstavili jej produkty.

Bol tento článok nápomocný?

Súvisiace články

Aká je pozícia reštaurácií a obchodov dostupných na Bistro.sk?
Bistro.sk ponúka online objednávaciu a donáškovú platformu reštaurácií a obchodov po celom Slovensku, z ktorých si zákazníci môžu objednávať. Od reštaurácií a obchodov uvedených na...
Čítať viac
Existujú ďalšie faktory, ktoré ovplyvňujú to, ako sa reštaurácie a obchody zobrazujú na zozname?
Niektoré faktory ako hodnotenie kvality alebo popularity môžu dočasne ovplyvniť pozíciu prevádzky v zozname. Bistro.sk môže prevádzky posunúť dočasne na nižšiu pozíciu, pokiaľ j...
Čítať viac
Ako sa hodnotia výsledky vyhľadávania?
Podľa čoho sú zoradené výsledky vyhľadávania? Keď sa rozhodujeme, ktoré reštaurácie, obchody, podniky a položky zvýrazniť, využívame niekoľko rôznych kritérií. Na uvítacích stránka...
Čítať viac
Prečo majú niektoré miesta pod menom „Sponzorované“?
Hodnotenie prevádzky určuje jeho vzdialenosť od zákazníka, recenzie a popularita. Čím vyššie je hodnotená prevádzka v týchto troch oblastiach, tým lepšia bude jej pozícia. Prevá...
Čítať viac
Nenachádzaš, čo hľadáš?