Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Čo je to Bistro.sk?

Bistro.sk je najväčšia online donášková služba na Slovensku. Na základe lokality, ktorú si určíš, ti Bistro.sk vyhľadá všetky reštaurácie, ktoré dovážajú jedlo priamo k tebe domov aj s aktuálnou cenou a časom doručenia. Ty si už len vyberieš jedlo, na ktoré máš práve chuť.

Aký je rozdiel medzi priemerným časom doručenia a reálnym časom doručenia, ktorý mi príde v SMS?

Priemerný čas doručenia je čas, ktorý počítame ako priemer časov doručenia v danej reštaurácii. Inými slovami, sú to priemerné časy doručenia, ktoré reštaurácia zákazníkom potvrdzuje. Tento čas môžeš vidieť vo výsledkoch vyhľadávania a detaile. Reálny čas doručenia je čas, ktorý ti reštaurácia potvrdí pri konkrétnej objednávke. Čas doručenia a priemerný čas doručenia sa najmä v najvyťaženejších hodinách môžu líšiť.

Na aký druh jedla sa špecializujete?

Máme skutočne širokú ponuku jedál naprieč celým Slovenskom. Nájdeš u nás pizzu, burgre, kebab, denné menu, sushi, ázijskú kuchyňu, mexickú kuchyňu, ale aj vegetariánske, vegánske a bezlepkové jedlá. Typ jedla je možné zvoliť po zadaní lokality cez filtre, ktoré sa nachádzajú v hornej časti nad zoznamom reštaurácií.

Ako viem, že mi reštaurácia jedlo naozaj doručí a kedy?

Po odoslaní objednávky do reštaurácie dostaneš obratom SMS správu o tom, kedy bude tvoje jedlo doručené kuriérom. Všetky tvoje objednávky a ich stav si zároveň môžeš skontrolovať po prihlásení sa v tvojom konte na Bistro.sk.

Jedlo mi stále nechodí. Čo môžem urobiť?

V prípade potreby nás môžeš pokojne kontaktovať každý deň, vrátane víkendov, od 10:00 do 22:00 na čísle 041/3210104, prostredníctvom kontaktného formulára, na Facebooku, prípadne môžeš napísať na náš live chat v pravom dolnom rohu stránky. V prípade, ak si si objednal z reštaurácie, ktorá v aplikácii povoľuje GPS sledovanie objednávky, prípravu objednávky a polohu kuriéra môžeš sledovať vo svojom konte v detaile objednávky.

Nebol som spokojný s kvalitou doručeného jedla

Každú reštauráciu môžeš po zrealizovanej objednávke ohodnotiť v e-maily, ktorý ti bude doručený spravidla do 6 hodín od objednávky, prípadne vo svojom konte v prehľade objednávok. Hodnotiť môžeš kvalitu jedla, rýchlosť donášky a spokojnosť s kuriérom. Spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Preto budeme veľmi radi, ak nám dáš podnet na zlepšenie. V prípade veľkej nespokojnosti môžeš stále kontaktovať naše zákaznícke centrum. Veríme, že situáciu vyriešime k obojstrannej spokojnosti.

Neprišlo mi čo som si objednal / moja objednávka nie je kompletná

Po každej objednávke ti na e-mail zašleme sumarizáciu objednávky. Tam si môžeš pozrieť, čo si si v reštaurácii objednal. V prípade, že sa doručené jedlo líši od jedla v tvojej objednávke, neváhaj kontaktovať našu zákaznícku podporu.

Akceptujete platbu kartou?

Áno, takmer všetky naše reštaurácie platbu kartou akceptujú. Podporované formy platby si môžeš pozrieť v detaile reštaurácie.

Akceptujete platbu stravnými lístkami?

Áno, väčšina reštaurácií akceptuje aj platbu stravnými lístkami.

Akceptujete platbu stravovacou kartou?

Bohužiaľ, väčšina reštaurácií na Bistro.sk nepodporuje platby cez stravovacie karty.

Objednal som na Bistro.sk a neprišla mi potvrdzujúca SMS, čo mám robiť?

V takomto prípade ti odporúčame kontaktovať naše zákaznícke centrum, kde ti radi poradia. Prvotne však odporúčame skontrolovať si emailovú schránku, či ti nebol doručený ani potvrdzujúci email, nakoľko je možné, že máš potvrdzovanie SMS správami vypnuté.

Musím stále vypĺňať adresu doručenia?

Nie, nemusíš. Stačí, ak sa prihlásiš pod tvojím Azet alebo Facebook kontom a využívaš výhody ako sú: zapamätanie viacerých adries doručenia, zapamätanie platobnej karty, zapamätanie posledných objednávok a iné.

Zaplatil som kartou, ale jedlo mi nebolo doručené

Ak tvoja objednávka bola akceptovaná a reštaurácia ti jedlo nedoručila, kontaktuj našu zákaznícku podporu a platba ti bude v čo najkratšom možnom čase vrátená späť na účet.

Moja objednávka bola zrušená. Platba prebehla kartou a prostriedky sa mi už z účtu stiahli. Kedy sa mi vrátia späť?

V prípade, že si platil tvojou zapamätanou kartou, prostriedky ti budú vrátené po potvrdení storna banky do 3-5 pracovných dní. V prípade, že by ti platba nebola pripísaná, kontaktuj našu zákaznícku službu. V prípade, že si platil kartou, ktorá nebola zapamätaná (uložená), prostriedky ti budú vrátené hneď po zrušení objednávky. Skontroluj si, prosím, zostatok na tvojom účte.

Prečo si objednať práve z Bistro.sk?

Objednávaš si rýchlo, jednoducho, online, odkiaľkoľvek a iba na 4 kliknutia. Máš k dispozícii veľký výber reštaurácií rôzneho druhu, môžeš si objednávať podľa hodnotení druhých, máš možnosť pozrieť si svoje minulé objednávky, máš možnosť mať zapamätanú kartu / viac adries doručenia a mnohé iné.

Je možné využiť na Bistro.sk aj vernostný program?

Nie, momentálne vernostný program nepodporujeme.

Prečo som nedostal darček k objednávke zadarmo?

Z času na čas venujeme rôzne produkty k objednávkam ako darček. Akcia obvykle platí iba vo vybraných mestách a vybraných reštauráciách. Ak bola reštaurácia, z ktorej si si objednal zapojená do akcie a napriek tomu si darček nedostal, odporúčame hneď kontaktovať kuriéra. Ten by mal zabudnutý darček k objednávke obratom priniesť.

Mám problém dovolať sa na zákaznícku linku

V prípade, že sa nevieš dovolať na našu zákaznícku linku, odporúčame byť trpezlivý a počkať na linke. Hovory bývajú krátke, čiže by to nemalo trvať príliš dlho. Prípadne vyskúšaj aj naše alternatívne spôsoby komunikácie ako sú live chat, e-mail a Facebook.