Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
Časté otázky

Čo je to Bistro?

Bistro je on-line objednávanie jedla. Na základe Vami zvolenej lokality Vám Bistro.sk vyhľadá všetky donášky, ktoré rozvážajú jedlo priamo k Vám domov, s aktuálnou cenou doručenia. Vy si už len vyberiete jedlo, na ktoré máte chuť.

Ako viem, že mi reštaurácia jedlo naozaj doručí a kedy?

Po odoslaní objednávky do reštaurácie dostanete obratom SMS správu o tom, či a kedy bude Vaše jedlo doručené kuriérom.

Jedlo mi stále nechodí.

V potvrdzujúcej SMS máte vložené aj číslo na reštauráciu, alebo na našu zákaznícku podporu. V prípade potreby nás môžete kontaktovať pomocou online „chatu“, v pravom dolnom rohu stránky, každý deň od 9:00 do 21:00 h.

Nebol som spokojný s kvalitou doručeného jedla.

Každú reštauráciu môžete po zrealizovanej objednávke ohodnotiť cez hodnotiaci e-mail, ktorý Vám bude doručený spravidla do 6 hodín od objednávky. Hodnotiť môžete kvalitu a rýchlosť donášky jedla. Ak ste neboli spokojný, kontaktujte našu zákaznícku podporu v sekcii „Kontakty“, alebo nám napíšte na online „chat“ a spoločne nájdeme formu odškodnenia.

Neprišlo mi to, čo som si objednával, resp. moja objednávka nie je kompletná.

Po každej objednávke Vám na e-mail zašleme sumarizáciu objednávky. Tam vidíte, čo všetko ste si v reštaurácii objednali. V prípade, že sa doručené jedlo líši od jedla vo Vašej objednávke, kontaktujte našu zákaznícku podporu v sekcii „Kontakty“.

Akceptujete aj platbu kartou?

Áno, veľká časť reštaurácií už akceptuje platbu kartou. Každá reštaurácia má na www.bistro.sk uvedené, aké formy platby akceptuje. Väčšina reštaurácií akceptuje platbu stravnými lístkami.

Musím stále vypisovať adresu doručenia?

Samozrejme, nemusíte. Stačí sa prihlásiť pod Vašim Azet alebo Facebook kontom a využívať výhody, ako pamätanie viacerých adries doručenia, overovanie Vášho čísla len pri prvej objednávke, pamätanie posledných objednávok, zľavové kupóny a pod.

Ako fungujú Bistro kredity?

Čím viac si na Bistro.sk objednávate, tým viac kreditov získate a tým viac ušetríte. Pre zbieranie a míňanie kreditov je potrebné objednávať prihlásený. Po pripísaní kreditov na Váš účet Vám kredity automaticky odpočítame z ceny Vašej objednávky v nákupnom košíku. Viac informácií o tom, ako zbierať kredity, nájdete v sekcii „Vernostný program“.

Zaplatil som kartou, a jedlo mi nebolo doručené.

V prípade, že bola Vaša objednávka reštauráciou odmietnutá, bude Vás ihneď konktaktovať naša zákaznícka podpora a peniaze Vám budú vrátené na účet. Ak Vaša objednávka bola akceptovaná, a reštaurácia Vám jedlo nedoručila, kontaktujte nášu zákaznícku podporu e-mailom, alebo telefonicky a peniaze sa Vám do 12 hodín vrátia na Váš účet.